party

jaha. tjeenare mannen. idag blir det middag med min kära vän Fanny böbben Eriksson då! feeeting najs. blir nog någon drink ehe. (kör på Russian) de blir massa najs! käket blir potatis och morötter som jag gör en gratäng av. sedan ugnsstekt kyckling och en fräsch sallad och sen får jag kladda ihop ngn god sås ehe. tur att man går hotell och restaurang annars hade ja inte ens vetat hur man gjorde potatisgratäng haha! aja sjuk igen (fortfarande) va ju sjuk måndag och tisdag sen vart jag bra och va i skolan ons tor å fredag. sen på natten till lördag vart jag dålig igen -.- eller kan det bero på allergin mot mina 4 katter och att mina allergitabletter är slut. nä nu blir det att gå å dusch så man blir lite fräsch!! juste här kommer en bild på min syster son Axel. 1/3-2011 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0