Respekt mannen

Vart tog respekten för andra människor vägen? Jag har nog tappat bort min lite. Vill bara vara hemma i min säng under mitt täcke och gömma mig och skita i alla andra. Men så kan man inte göra nu för tiden. Nä för nu e man stor nog. Man ska respektera alla andra. Man ska respektera de äldre. Men fuck respekten. Varför respekterar då ingen mig? Eller oss som är yngre. I skolan så hade vi U-landskunskap och min lärare säger att vi måste börja sköta oss bla bla bla och såklart säger jag mot och bara ja men de va väl knappast vi som kom i tid som fick damp och ställde sig och suddade ut det på tavlan efter halva genomgången och sa att lektionen va inställd. Ja men då skriker läraren :MEN NI HAR JU FÖRFAN INGEN RESPEKT! Då tänkte jag bara fuck you fuck respekten Vafan tror du om dig sj? Respekten försvann när du började skrika! Asså? Va e de med människor? Visst jag respekterar folk. Men fan inte folk som inte respekterar mig! FUCK RESPEKTEN MANNEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0