Rubrik?

Tjenare mannen! Jao då va man hemma och sjuk både igår och idag. Klen jag börjar bli haha. Nä i morgon då ska jag fan till skolan! Ska fan börja sköta mig i skolan. När jag gick ut högstadiet så hade jag 185 poäng. Så läste jag mina omdömmen igår. Alla lärare hade skrivit vilka betyg jag låg på men va tvugna att sänka mig pga skolk å sån Shit. Hur handikappat e de inte. Lixom hej du ligger på MVG nivå men har 90% frånvaro så du får g. Jamen jaha då vet jag. När jag räknade efter så hade jag fått 285 poäng enligt omdömmena om jag bara vart i skolan. KUL! Svenska, engelska, matte, idrott kunde jag ju fått MVG men nä då fick jag G för jag skolka. So, kemi, biologi, fysik hade jag vg chanser men nä för mycket skolk så fick g. Teknik och slöjd hade jag kunnat få MVG men nä fick vg för jag skolka. Bild skulle jag fått MVG i men jag var inte klar med min 2a bild så fick vg. Hemkunskap låg jag på MVG men vi bytte lärare så hg fick g för hon inte tyckte om mig. Och musik fick jag MVG i och ja. Har väl eg kapacitet för ig haha men skrev väl en bra uppsats om gruppen Kent så. Men fatta vad skolk gör. Sjukt segt. så ett tips är att inte skolka så mycket. Men ändå skolkar jag jämt. Haha idiotjävel

Kommentarer
Postat av: Rebecca

krya på dig!

2011-04-12 @ 19:11:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas du blir frisk till imon! :)



sv: hehe, ja de är ju bra då att du går HR! =)

2011-04-12 @ 20:05:33
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: ååååh ja! :)

2011-04-15 @ 08:31:28
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0