Sjuk

Jaha jag har inte bloggat på en evighet. Förlåt! Men men. Sjuk är jag! Dock inget allvarligt men de e ialf magkatarren.. Inte kul. Kan inte riktigt äta för då kommer det opp igen. Mysigt va? Haha nä juste tänkte väl det. Och det var väl så längesedan jag bloggade att jag missat nämna min födelsedag och mammas födelsedag och sen att jag blev moster den 1a mars och missade säkert att klaga på att min morfar som gick bort i cancer i höstas skulle fyllt 65 år i torsdags. (31/3) och att idag fyller min underbara vän Fanny hela 16 år! Grattis grattis min gullevän. Jute farfar har ju fått komma hem nu äntligen efter att ha bott på sjukhus i över 6 månader. Har dock inte träffat honom än. För då måste jag ju förklara den konstiga situationen mellan mig och min pappa vilket jag inte har ngn lust med. Vad tycker ni? Knulla. Ja det är ju skönt. Men med killar är inte riktigt min grej asså.. Jag är medlem på en sida (qruiser.se) och där raggar massa killar på mig även att det står att jag är homosexuell. Vad är felet? Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0