i´m bad!

asså shit. vakna kl 2. missa skolan. fail på day3! shit. iaf vart tyst i min telefon idag från mitt ex! skööönt! ett hett tips! bli aldrig tlsm med ngn som e 3 år yngre. ha hellre ngn som e mer mogen än du! och folk säger `ålder spelar ingen roll´men de kan jag säga att fan så de göre visst! haha. för vi va tlsm i 3 dagar eller kan man kalla de tlsm? nee!. men iaf å nu e hon sååå förkrossad. jag förstår inte. aja. jag håller på å tvättar å fixar på rummet :) blir ju förmodligen att flytta mitt rum upp 1vån hos mamma för jag får jobbigare med astman i rummet i källaren eftersom jag har mitt luftintag ut på altanen där folk röker :P sen ska jag kika på en lägenhet i grums så ja slipper pendla! de vore as chill! men men. ha en bra dag! puss och kram negerbanan!

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

tackar :D kul att du gillar edn

2011-01-13 @ 22:09:54
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0