stalker

måste säga att de e fett dryygt att bli stalkad av bruudar. har fått minst 10 samtal från dolt nr där folk sagt att de gillar mig å grejjer.. sen har ja en fett skum brud i klassen i skolan som e väldigt påträngande. och juste.. mitt "ex" skicka ett sms till mig idag och sa att hon stod utanför mitt hus innan. känns ju också lagomt mysigt. sen att mitt ex från malmö skrev att hon tror att hon har känslor för mig häromdagen.. ett halvår efter jag gjorde slut å nu när hon har tjej å grejjer. ändå lite små gulligt. men why? varför e alla så på? känns fett obehagligt och snart dax att byta mobil nr så ja kan få lite lugn och ro!
åt gott idag (eg igår den 22/1) blev klyftpotatis pepparsås och fläskfile med en god sallad :) mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har ju faktiskt känslor för mej med...

2011-01-23 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0